JAG HAR

...varit lite dålig på att uppdatera mina avklarade uppdrag, men tålamod kära läsare. Här kommer några från förra helgen!

  • Gå ut på krogen och presentera dig som 'Den gyllene hingsten' för 3 främlingar

Här snackar vi MINST 3 främlingar, jag kom så att säga in i ett flow! Somliga reagerade, somliga reagerade inte, och somliga kallade mig visst för hingsten resten av kvällen.

  • Strula med någon som heter Oskar

Ett oväntat initiativ bredvid en jublande Louise och två förstummade killar från min gamla gymnasieklass. Fem minuter senare frågar de: - Öööh.. vadfaen hände där egentligen? Oskar själv såg rätt nöjd ut när han tackade för sig och försvann i Droskans folkvimmel.

  • Få Johan Sandberg att säga att han gillar dig

Piece of cake. Johan är en trevlig prick.

  • Låtsas att du har glömt Amandas namn när hon kommer hem från Norge och kalla henne Agnes. I 3 dagar.

Ett uppdrag som tydligen skulle underkännas eftersom jag blandat Agnes med Amanda emellanåt (?) men vilket jag fortfarande får poäng för om jag klarar #38 en gång till, dvs strular med ännu en Oskar...

Bildbevis är det ont om men personer som Robert, Louise, John, Pontus, Johan, Amanda, Daniel, Sandra (och givetvis Oskar) kan bekräfta att allt detta faktiskt stämmer!

I'm still on
//Livix


Kommentarer
Postat av: Domarn!:P

Du får ändå inga poäng för agnes uppdraget sorry!

2010-08-17 @ 21:17:27
Postat av: L

Du LOVADE!

2010-08-18 @ 10:53:27
Postat av: Anonym

mer uppdateringar bitte!

2010-08-24 @ 17:37:40

Kommentera inlägget här (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Favorithemsida:

Kommentar:

Trackback