Livix dubblerar

Uppdrag: Få en man på över 40 års telefonnummer för att han tror att du är romantiskt intresserad av honom.

Min ålder: 18.
Mannens registrerade ålder: 36.

Nu tänker ni; han var ju inte över 40! Men (och det är ett stort men) han var född i asien och saknade svenskt personnummer. Han fick alltså ett personnummer tilldelat när han kom till Sverige - men påstod att han troligare var äldre! Detta får bannemig godkännas!

För inte nog med att han spenderade ca två timmar med mig vid blackjack-bordet för att lära mig spelet - han tog dessutom med mig på dansgolvet, bjöd mig på (givetvis alkoholfria) drinkar, presenterade mig för alla sina vänner, tog mitt mobilnummer och ringde mig senare på kvällen för att tacka för en trevlig afton. Han visste även om att jag var 18.
Vette gudarna hur jag ska förklara för honom att han inte behöver komma och titta på min friidrottstävling imorgon.

Tack för en kväll på 22+
//Livix

Kommentarer
Postat av: Anonym

Livix dubblerar.... första tanken blev ju att du tar två killar samtidigt!

2010-08-03 @ 00:22:04

Kommentera inlägget här (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Favorithemsida:

Kommentar:

Trackback