Lodarlivet

Uppdrag: Ha en skylt runt halsen där det står "Lycksele Loser" och stå på apberget 10 min.

Okej. Även jag har mina gränser.
Detta är ett sådant uppdrag jag inte utför omaskerad.



Ja... jag valde ju kanske inte precis rätt torsdagkväll för uppdraget eftersom Umeå Fotbollsfestival precis sparkats igång, och både svenska och utländska lag gästade stan. Dessutom fick jag skämmas inför alla ordinarie Umebor också! Men alltid roar man någon (en hel del i mitt fall) eftersom stadens människor kunde stanna och titta, skratta och peka på mig. Och ett gott skratt förlänger ju livet.

Som ni ser på bilden fick jag till och med support på min mission! När jag hade stått på apberget cirka 12 minuter kom en främmande snubbe fram till mig och gjorde mig sällskap, och strax därefter dök min fotograf upp för att föreviga det hela. Killen fick sedan min skylt som tack för stödet.

Undrar om han hittar bloggen en vacker dag!

//Livix

Kommentarer
Postat av: me likeyy

typ lika

2010-08-07 @ 20:58:27
Postat av: Fladderfisken

Fladderfisken likes it

2010-08-09 @ 08:16:47
Postat av: the guy to the left

de var en fin skylt jag fick :D

2010-08-12 @ 12:39:37

Kommentera inlägget här (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Favorithemsida:

Kommentar:

Trackback