Tid är pengar och jag har inga kvar

Vad gör jag egentligen med mitt liv?

Jag tränar.

Jag jobbar.

Jag går i skolan med tre olika klasser i tre olika årskurser och läser fyra olika ämnen.

Jag kämpar med min uppdragslista.

Jag dömer matcher för sådana där idrottare.

Jag försöker hinna med en sådan där, vad heter det, fritid.

Det går sådär.
Bloggen har blivit lite lidande. Det är obra.

Jag förbereder mig dessutom för att bli moster!
Hör och häpna, även jag ska en vacker dag börja lära mig att ta ansvar genom att inte vara den yngsta och jobbigaste lilla rackaren 24/7. Moritz, som jag bestämt mig för att hon ska heta, ploppar nog ut nu vilken dag som helst.

Topp tre - Saker jag vill köpa till Moritz när hon kommer:

3. En tiger

2. En sparkdräkt med texten "R is for REBEL"

1. En björndräkt

Resultat återstå att se!

//Livix

Kommentarer
Postat av: Ankan

Moritz önskar sig även en apkostym!

2010-09-01 @ 08:03:10

Kommentera inlägget här (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Favorithemsida:

Kommentar:

Trackback