2: Den utmanade

Mina damer och herrar, låt mig presentera det på förhand tippat "svåraste" uppdraget (av vissa involverade  och partiska experter bör tilläggas) som avklarat!

#11 : Skaka hand med Daniel Häggström

Datum: 11/7
Vittnen: Andre, Daniel.

Jag vill bara börja detta kommentarsfält med att säga: André, du är min Gud! Genialiskt!
André bestämde sig av någon anledning för att plötsligt överge The Redhead i kampen om listorna och hjälpa mig på traven istället. Genom en smidig skenmanöver när matchklockan stod i den 100e minuten och lite pladder om ett partytrick en arbetskamrat lärt honom fick han Daniel att snällt lägga upp handen i sitt knä och spreta med fingrarna. Snabbt som en hammarhaj högg jag fast den, och skakade den för glatta livet, innan Daniel hann fatta att DET INTE FANNS NÅGOT PARTYTRICK OCH ATT HAN VAR GRUNDLURAD!

Liv - Daniel, 1-0.
Andre - Alla andra stjärnor, 1-0.
Liv - Louise, 2-1.

På återseende!


Ett bildbevis på den berömda handskakningen!
OBS: Bilden är ett fotomontage.

Kommentarer
Postat av: the betrayed one

nå så jeeevulskt

2010-07-13 @ 16:23:45
Postat av: The king

Jag är helt otrolig, jag vill börja med att tack mig själv för att vara så fantastisk. Sen vill jag tacka Liv som gett mig chansen att hjälpa henne med detta ärofyllda uppdrag, sist men inte minst vill jag tacka Daniel, mer lättlurad kille får man leta efter!



Ciao!

2010-07-16 @ 00:00:00
Postat av: the betrayed one

så, "the king", vem vare du skulle stödja nu igen??????!!

2010-07-16 @ 08:05:03

Kommentera inlägget här (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Favorithemsida:

Kommentar:

Trackback