4: Den utmanade

Uppdrag: #40: Gå inte in på internet på 5 dagar.

Utförande: Pga ett jobb där jag sällan gör annat än att knappa på internet och pilla på telefonen blev detta en mycket svår uppgift, speciellt eftersom jag dessutom utvecklat ett lindrigt Facebook-beroende som jag vårdar ömt på min fritid. Detta uppdrag fick dock klämmas in på min semestervecka i Göteborg då jag inte hade tillgång till datorn (men nog var jag bra sugen på att klicka mig in på mobilen emellanåt...).

Från Torsdagen den 15/7 klockan 19.00 till och med Tisdagen den 20/7 klockan 21.40 befann jag mig inte ute på det berömda nätet!

Bildbevis finns dock ej att tillgå men mitt samvete är rent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Favorithemsida:

Kommentar:

Trackback