Like a virgin

Lollo har verkligen hittat mina svaga punkter: Internet och facebook!

Med tanke på klagomålen jag fått av densamme vid tidigare tillfällen - som att mitt kärleksbrev inte skulle vara "kärleksfullt nog" - bestämde jag mig i vilket fall för att inte bara lösa denna utmaning, utan för att lösa den med stil.

#39: Starta fb-gruppen "Inget sex innan äktenskapet".

Inte nog med att jag startade gruppen - det las in en fin beskrivning, en profilbild, och de 11 medlemmarna som värvades har dessutom deltagit aktivt i de underhållande diskussionerna på sidan!
Facebookgruppen har nu funnits i snart två veckor och lever fortfarande!



Gruppens beskrivning, för er som inte ser: 'Denna grupp är till för oss som avstår från allt köttsligt umgänge innan den stora dagen då vi förenas i evigt partnerskap med den vi älskar.

Vi tar avstånd från alla former av samlag, oavsett det gäller individer från betongdjungeln eller den vanliga djungeln.

"Äktenskapet skall hållas i ära bland alla och den äkta sängen bevaras obefläckad. Ty otuktiga och äktenskapsbrytare skall Gud döma."-Hebreerbrevet 13:4'

Tidigare tänkte jag lägga ner gruppen när jag var klar med den som uppgift, men jag kan bara inte. Den blev för bra.
Sök gärna upp den på Facebook och bli medlem du med!

Mission complete
//Livix


Kommentarer

Kommentera inlägget här (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Favorithemsida:

Kommentar:

Trackback