Postluvan- Ger mig mod.

UPPDRAG:  Räck fingret åt 5 olika kassörskor när du kommer in i en affär. Dom måste se det

UTFÖRANDE:




Det var mycket värre än jag trodde att utföra det här uppdraget.
Jag kände mig sjukt taskig mot dom stackars människorna. Skönt att musiken döljer mina böner om förlåtelse när jag springer ut ur affärerna ut. Vill ju inte förstöra min tuffa image. Glad är jag också över att seven eleven är sjukt överbemannat, så jag slapp springa in i fler affärer.

mission completed

Lollo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många uppdrag har du löst nu egentligen?

2010-07-27 @ 22:38:00
Postat av: Anonym

Hur i helvete ska man kunna se att de upptäckte det?

2010-07-29 @ 15:33:22
Postat av: noo...FU!

Vet du hur mycket skit man får uppleva som kassörska? Folk som hela tiden klagar och påpekar hur du ska sköta ditt jobb. Inte fan blir dagen mycket bättre om en idiot kommer och ger dig fingret. Vad var poängen med uppdraget? För att det är kul? Jo jo, skitkul. Resten av uppdragen är fan lika jävla meningslösa och dessutom värdelöst utförda.



Vad hände med det gamla Detkommermera-gänget? DET var kul läsning, detta är bara ren skit.

2010-07-30 @ 18:14:53

Kommentera inlägget här (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Favorithemsida:

Kommentar:

Trackback