Sommarens utmaning!

Det finns en lista. Eller rättare sagt, det finns två listor.
Jag kan inte berätta för er vad som står på listorna men ni kommer att märka det allt eftersom vi löser uppdragen.
Det är nämligen på detkommermera vi kommer posta bevisen för att vi faktiskt gjort det.

Det viktiga är inte att jag löser alla uppdragen, bara att jag löser fler än Lollo. Jag bryr mig inte om resultatet, så länge jag är bäst. Det viktiga är inte att delta, utan att vinna. Ni förstår tänket!

Två kvinnor.
Två listor.
80 uppdrag.
Tid fram till 1:a September.

Spänningen är håååård.

Önska mig lycka till!
//Den utmanade


Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar nya designen!

2010-07-06 @ 23:49:34

Kommentera inlägget här (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Favorithemsida:

Kommentar:

Trackback