Tack och adjö!

"Alla fick fingra lite på den nyinförskaffade guldpinnen. Det joggades ett par varv där man lite lagom slött gav pinnen till varandra. Därefter var spjutkastarn trött och häcklöparn hungrig."

JB saint om killarnas stafetträning inför skol-SM. Gillare.



Ibland blir det lite fel.
Igår åt jag min sista måltid. Gonna miss it.

Jag har beslutat mig för att lägga ner denna blogg. Syftet med Detkommermera var att ha en delad blogg där alla som ville skulle kunna uttrycka sina åsikter, utan att behöva driva en hel blogg på egen hand samt att kunna gömma sig anonymt bakom ett bloggcrew när man kände för det. Det fungerar inte så längre. Sedan nästan två månader tillbaka är det bara jag som skriver på Detkommermera trots att över sju personer innehar dess lösenord, och det fungerar inte.

En gång i tiden var vi bra. Riktigt bra faktiskt! Våra glansdagar verkar dock vara över, och med sinande läsarantal samt brist på motivation att driva ett sjunkande skepp känns detta som rätt beslut. Jag vill dock tacka alla de läsare som genom åren följt oss, skrattat med oss, kommenterat alla våra tokigheter och gjort Detkommermera till en blogg värd att existera! Utan er hade vi aldrig hållit i det så pass länge som vi ändå har gjort! :)

Kanske startar jag en egen blogg en vacker dag, och kanske hittar några av er dit. Jag kommer dock att vänta tills jag har all den motivation och drivkraft som jag hade när jag startade Detkommermera, för när det väl händer ska det vara en blogg värd att läsa! En blogg full av starka åsikter, kärleksproblem, världsorättvisor, härliga bilder och ilandsproblem.
Precis som Detkommermera var en gång i tiden.
Fast bättre.

Yours truely, och tack för allt!
//Livix

Kommentarer
Postat av: Ankan

Tack själv!!! Det kommer att bli tomt :(

2010-09-22 @ 10:00:30
Postat av: Hemlispojke

Aww :(

2010-09-23 @ 15:22:54
Postat av: "Jonas"

Denna blogg har förgyllt så många timmar, så många dagar, att jag inte kan låta bli att fälla en liten tår över att den nu går i graven. Den var inte som alla andra bloggar, den hade personlighet, humor, karisma och allt sken igenom datorskärmen på ett sätt som få trodde var möjligt innan detkommermera uppstod. Detkommermera innebar en revolution i hur gemene man såg på bloggar. Den visade att en blogg inte behöver ha ett språkbruk a la mellanstadiet som blondinbella och andra b-bloggar uppvisade. Jag tror att detkommermeras urbloggerska, Livix, mycket väl kan vara aktuell för att en dag sent i höst, bli uvald av allas våran Horace att få mottaga Nobelpriset i litteratur.

2010-09-29 @ 01:36:42

Kommentera inlägget här (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Favorithemsida:

Kommentar:

Trackback