Lilla fågel blå

Om ni träffat mig på den senaste tiden och undrat över varför jag varit lite bitter är det nog för att jag får för lite kramar.

Nästa gång du ser mig, krama mig.

Blir jag någon gång aktiv i ett politiskt parti tänker jag förresten skaffa sisådär 40 menlösa pojkvänner månaden innan valet, eftersom dom då kommer att rösta på samma parti som jag tänker göra utan att egentligen ha en egen politisk uppfattning eller åsikt. Det finns faktiskt människor som gör så.

Apropå pojkvänner tycker min gode vän Arsalan att vi ska skaffa barn tillsammans, ungefär 20 stycken, som vi ska döpa till Jörgen och Ronja. Jag körde in våra ansikten i en framtidabarn-simulator för att få se hur våra barn kommer att se ut.


Mitt ansikte


Arsalans ansikte


Lilla Jörgen


Lilla Ronja

//Livix

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHAHAH jag garvade seriöst i en kvar när jag såg det här!!!

2010-09-06 @ 20:05:42
Postat av: hanna

kommer dom ha lika fula byxor som sin pappa också?

2010-09-07 @ 09:25:02
Postat av: Livix

Jag tror inte man ärver sånt. Jag hoppas i alla fall inte det.

2010-09-07 @ 17:58:31

Kommentera inlägget här (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Favorithemsida:

Kommentar:

Trackback